28 Ocak 2008 Pazartesi

An'lar Ve Pişmanlıklar

                                AN'LAR

                                Eğer yeniden başlayabilseydim hayata
                                İkincisinde daha çok hata yapardım.
                                Kusursuz olmaya çalışmaz.
                                Sırt üstü yatardım.
                                Neşeli olurdum, ilkinde olmadığı kadar,
                                Çok az şeyi ciddiyetle yapardım.
                                Elbette mutlu anlarım oldu ama
                                Yeniden başlayabilseydim eğer
                                Yalnız mutlu anlarım olurdu.
                                Farkında mısın bilmem: yaşam budur zaten:
                                Anlar, sadece anlar.
                                Siz de anı yaşayın(..)
 
                                Eğer yeniden başlayabilseydim.
                                İlkbaharda ayakkabılarımı fırlatır atardım.
                                Ve sonbahar bitene kadar
                                Yürürdüm çıplak ayaklarla.
                                Bilinmeyen yollar keşfeder
                                Güneşin tadına varır, çocuklarla oynardım
                                Bir şansım daha olsaydı eğer
                                Ama işte 85'imdeyim
                                Ve biliyorum
                                ÖLÜYORUM
--- --- --- ---